goddagens!

     Publicerat: 2009-07-10 Kl: 12:24:32 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

då var man på jobbet. har lunch just nu, så jag är helt lagligt på internet :D ojoj sikken natt... jaa.. att jobba till 21, hemma senare än så, upp på natten och köra tillåfrån jobbet i hysteri, och sedan upp och åka till jobbet klockan 6. ja det är fint för kroppen det. fy vad trött jag är! jag och markus funderade på att dra på bio i kväll. har två gratis biljetter som jag fått från hill's efter att jag hållt i en kampanj på kliniken. saken är bara att bamse här idag ätit en massa högenergifoder som vår nya veterinär ställt ner till sin magra dobermann, så risken finns ju att hans mage slår bakut. tjohejj. om den gör det gör den det säkert precis innan vi sk aåka. vore så jäkla typiskt!
nu ska jag strax återgå till mitt arbete! hörs sen!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: