god kväll

     Publicerat: 2009-07-09 Kl: 21:58:32 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

har just kommit hem efter en supertrevlig jobbkväll. har jobbat med våran nya veterinär anna idag. det är hon och jag som har torsdagskvällarna nu under sommaren, då vi utökat öppettiderna plus att anna jobbar som extra veterinär. värmdö fylls ju utav sommargäster på sommaren så vi måste utöka bemanningen om vi inte ska jobba ihjäl oss, och för att kunna ta in alla som vill komma.
har åxå bokat in bilen för service, och det fanns inte tid förrn i augusti, så så fick det bli. då ska jag se om man kan köpa nån lack och lacka för det avskavda som skedde idag. jävlaskitjävlaskitjävlaskit. nåja.
nu måste jag bumms i säng, för börjar sju imorgon, så det blir verkligen bara hem och vända!
by the way, länken jag la upp igår, med dom som dansar på plattan till michael jackson, VAR uppgjort. tänkte la det.
god natt :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: