gäääsp

     Publicerat: 2009-07-21 Kl: 18:47:44 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


hellu! ahh har just kvicknat till efter att ha sovit en liten stund. bara en liten, men gud va gött. jag vart helt plötsligt dödstrött, så jag kände att jag bara var tvungenatt sova lite. nu känner jag mej lite piggare. har tvättid nu vid 7, så får pallra mej upp och grejja ihop tvätten. markus är på väg hem och ska köpa med sej pizza. ja, jag orkade inte gå och handla. så lat är jag. urk. men va sjutton gör det. det hinns med. en annan dag. som allt annat... nej dax att bege sej mot tvättstugan!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: