bollmassaker

     Publicerat: 2009-07-08 Kl: 19:08:16 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

äntligen hemma! börjar fundera på om det är något fel på min tidsupppfattning, för dagarna är så sjuuukt långa, som om dom aldrig ska ta slut! har man ett tidsperspektiv-centra i hjärnan? kan man isåfall få något fel där? fast just onsdagar är en riktigt sugig dag att jobba till 18.. för sista patienten är klar runt 16.30 när det bara är en veterinär, så det innebär att man blir gråhårig av den sista 1,5 timmen. de andra dagarna är det fullrulle en bra stund längre. men just onsdagar asså.. nåja! nu ska jag sluta klaga över mitt jobb. mitt jobb som jag förövrigt tycker mycket om och trivs väldigt bra på. såklart!
köpte två bollar till vovvarna som vi tog med oss ut på lunchpromenaden. ojoj sikka lyckliga jack russlar ;) dom måste få varsin annars blir det så gapigt. och bamse han hämtar ju och lämnar och man kan kasta igen, medans polly bara ska ha ha ha, och vakta. så hon fick en egen boll hon sprang runt med och vaktade och bet sönder, medans jag och bamse kastade boll och hade trevligt :)
nu har vi ju iaf kommit hem, och jag ska ta en sväng ner till konsum och handla lite smått å gott och möta markus. by the way fick jag mobilräkningen från juni hehe, inkluding det jag ringde i tunisien då. kul? naeh. men jag visste att det skulle bli rätt mycket. blev ju lite samtal i samband med att bamse vart dålig där hemma. får punga ut 1200:- men det får la gå an. vad göra lixåm.

såhär tycker polly att man leker med en boll:
    
och såhär tycker bamse:


hej på en stund!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: