mörrn!

     Publicerat: 2009-12-13 Kl: 10:45:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

söndag dårå! ush mådde jättedåligt igår kväll, men har sovit bra iaf. har skördat min farm nu, och ska strax dra med markus ut på promenad med vovvarna. tänkte att vi skulle ta en sväng till citygross, det har ju öppnat i länna, och det är ju inte alls långt. vi brukar ju storhandla på willys, men nu är det ju stora stockholm, hundmässa, å då är det alltid så mycket bilar runt parkeringen där vid willys i älvsjö, så vi provar citygross istället.
måste även till apoteket och köpa sån tvål jag ska duscha med idag inför artoskopin imårrn. är lite nervös, men har så mycket annat i huvudet så jag knappt tänkt på knäoperationen alls. hoppas det inte gör ont, och att jag mår bra efteråt.

nu ska jag gå upp!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: