morning has broken

     Publicerat: 2009-12-15 Kl: 11:39:46 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

håhåjaja. jag säger bara en sak. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJ! fan. när jag vaknade tidigt imorses hade jag så sjukt jävla ont i knät. bedövningen hade släppt på utsidan och det kändes ungefär som att jag hade ramlat från fjärde våning och landat i grus med högerknä först. eller något. alternativt kändes det som att någon massakerat knät med två metallpinnar och bedövningen vid ingångshålen släppt... asså, jag funderade på detta. jag trodde artroskopi var två små robotarmar typ som försiktigt åkte runt "bbzzzzzbbbbzzzz bzzzzzzz" ungefär. inte att det gick till som ja ni vet när man sett fettsugningar på tv? mer den.
jaja. jag ska iaf pallra mej en liten runda ur sängen nu. smärtan är bättre efter att jag tog smärtstillande på morgonen. ska ta nya nu så det håller sej borta. ska försöka ta mej och köpa något att äta. jag ska ju ta det lungt men mat det måste jag ju ha, hur det ska gå till vet jag inte men det reder sej.

ha en bra dag, vi hörs!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: