helg!

     Publicerat: 2009-12-11 Kl: 18:07:16 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


morsning. freeeeedag. aldrig i mitt liv har jag kännt att en helg varit såhär välbehövlig. asså veckan har varit hundra år lång och jag är sjukligt trött kan jag säga. i helgen blir det bio (luftslottet som sprängdes) och julklappshandel. får samla lite ork och göra detta.

är ju somsagt ledig mån-ons, eller ja, sjukskriven? hoppas jag inte har superont i knät så jag faktiskt kan få lite vila åxå. sedan blir det att jobba tor-fredag om knät är okej, sedan har jag ledigt i ca 2,5 vecka, hem till borås åså bara viiila. jul. mamma, pappa. underbart! men kommer ju sakna markus såklart. han ska ju inte med.

nu ska jag gå å grejja lite med maten. markus har servat mej hela veckan, men då jag har lite ork idag ska jag laga mat. det blir chicken tikka masala, raita-sås och ris till det. gött va?

idol sen, häng med i min live-blogg :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: