frost?

     Publicerat: 2009-12-02 Kl: 22:06:39 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



härlig morgon idag? om man inte har bil. idag förlorade jag min skrapa-rutor-oskuld. fan vad drygt det var, och sedan sitta i bilen och vänta på att se nått efter att fläkten värmt på lite. men men, allt är bättre än svininfluensa-kollektiv-trafiken. men frost är fint, sålänge det inte sitter på mina bilrutor!

hade en tüff förmiddag på jobbet. var helt ensam på polikliniken då mari och annika hade fullt inne på operation. alla patienterna under förmiddagen tog blodprov och skulle ha dropp, röntgen osv. ja då vet man att man lever. men det gick fint. tur man börjar få lite rutin hehe.

nu har jag farmat som en dåre hehe gud vad tid det tagit. nu ska jag strax sova, är så sjukt trött :( men har iaf sovmorgon imårrn!

hade fint!

ps. Frida: still waiting.. hehe. ds.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: