dåligt samvete...

     Publicerat: 2009-12-16 Kl: 20:19:29 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



jahapp då var det kväll dårå. och vad har jag gjort idag.. inte mycket. kommer ju snart få liggsår av allt vilande. knät känns något bättre, men det är svårt att vara uppe och gå... börjar förstå varför läkaren propsade på sjukskrivning faktiskt. det kommer bli kaos på jobbet tor-fre, då mari har semester och annika blir ensam. stackars henne... men vad ska jag göra? jag sa till för länge sedan om detta, och dom har redan ringt och lite i farten "låtsats" frågat om ja inte kan komma in. så det dåliga samvetet blir ju ännu värre. jag vill faktiskt göra som läkaren sa, och vara hemma och stilla. även om jag skulle åka till jobbet och sätta mej på en stol med telefonen, så kommer det inte bli så, man kommer "bara" göra ditt, och "bara" datt. så nej jag tänker lyda de ordinationer jag fick av läkaren, och försöka att inte ha dåligt samvete för det.
just nu kollar jag på bonde söker fru, och har just ätit god mat som markus lagat <3

hoppas ni haft en bra dag!



Postat av: Emilia

nu säger jag hej hej! :) cool bloggdesign, trevlig dag!

2009-12-17 @ 10:59:17
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är bra Sofia. Bättre att du vilar ordentligt nu så knät får en chans att läka ordentligt. Inget dåligt samvete, det är väl bättre att det blir såhär en gång, än att du måste göra om hela proceduren igen, och bli sjukskriven en gång till? :)



Krya på dig. Kram!

2009-12-17 @ 12:23:13
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: