blir så jävla sur

     Publicerat: 2009-12-19 Kl: 14:59:44 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 

 

seriöst. det står tillochmed att jag inte vill ha massa reklam, att jag undanbeder mej sådana kommentarer, dom blir inte godkända. det har blivit mycket bättre sedan jag la till det vid mitt kommentatorsfält, men vissa kan ju inte läsa, alternativt bryr sej inte. speciellt sur blir jag när man på ett sådant inlägg, som tex där jag sktivit att vår älskade hund gått bort, postar sån skit! dra åt helvete med eran jävla bloggreklam, leta besökare nån annanstans.

 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: