wtf?

     Publicerat: 2009-08-19 Kl: 23:09:19 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer




asså, vad är det med mina hundar och deras tassar? nu har ju bamses stackars fossingar läkt efter våran lek på asfalt, men nu har polly lyckats få till värsta slick-såret mellan tårna. har vart en prick där, och hon har slickat. hade bandage på henne häromdagen, men då hoppar hon på tre ben med bandage-benet rakt upp, kan inte äta, inte dricka, inte kissa eller bajsa. helt handikappad. får bli att köpa en lite bebis-strumpa imårrn, det kan nog fungera. vägrar sätt apå henne en tratt. hujedamej. men nu ska jag tvätta rent och sedan ska vi sova. suck. alltid är det något med dom där tassisarna!


tillägg:
polly drar på sin sorgsnaste look när vi ska tvätta sår ;)


















Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: