välgörenhets-sofia?

     Publicerat: 2009-08-06 Kl: 12:34:12 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer



puh, vad varm jag är just nu *puh* Jag polly och bamse har varit ute och gått en långis i det fina (och svettiga vädret). härligt. dom fick bada en stund till deras lycka, dock med koppel, för den enda lilla klippavsatts jag hittade där det inte låg någon människa och tryckte i solen, var precis brevid där en dam badade med sin schäfer och dom kastade en pip-anka, och om jag släppt mina hundar hade dom simmat raka spåret dit och aldrig kommit när jag ropat hehe. men dom fick iaf simma och svalka sej lite. alltid nått!
sedan gick vi vidare mot farsta, och jag köppte min vanliga körv, och hundarna fick varsin vomburgare att luncha på. och nu är vi hemma igen.
nu står slapping på schemat fram tills två, då ska vi  åka till jobbet! hoppas på en någolunda lugn kväll iaf.
ha en fin dag!

by the way! idag har jag skänkt 2kr till svenska katters värn, och 8kr till barncancerfonden! am I a good person or what? ;P



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: