torsdag så långt

     Publicerat: 2009-08-20 Kl: 12:31:23 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

hej hej! vaknade strax innan tio idag, och tog en kort promme med vovvarna. har en hel del att grejja med så det vart ingen långis idag. när vi kom tillbaka tog vi bilen till farsta, jag var på telia och kollade upp lite med abonemanget, men det hade ännu inte kommit in  till dem, min ansökan igår där, så jag ska avvakta någon dag och sedan gå in igen. var åxå in till tre och sa att jag ska säga upp abonemanget, ska ringa kundtjänst och göra det såfort jag får klart från telia att allt är som det ska. fan det är så jävla meckigt tycker jag det där att byta operatör.

har idag gjort slag i saken och köppt ett nytt hus till marsvinen! och det enda stig gör för att tacka är att bråka med bambam. stig är en riktig mupp-pelle, han bara ska mucka hela tiden. funderar på att kastrera honom, men marsvins-folk säger att det inte hjälper? men det hjälper ju med alla andra djur? aja, jag ska iaf ringa roslagstull och kolla med dom, för isåfall gör jag det där. eftersom vi ännu inte har gasnarkos för smådjur. och när det är en sådan operation, rent förebyggande, så vill jag ha det så säkert som möjligt. är det tumörer eller annat tycker jag det är ok att söva med injektioner... sån är jag. iofs har vi sövt en hel del kaniner och marsvin på jobbet och det har gått aldeles utmärkt. även med de få råttor vi sövt =)
aja.

nu ska jag koka sparris och äta parmaskinka. sedan ska jag städa lite. håller på att städa just nu. ska hämta burarna från källaren till smådjuren som får åka med imorgon. ska till borås då. ja, så det är bara att sätta igång! så allt är klart innan jag drar till jobbet vid två!
hejsålång!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: