snabb update!

     Publicerat: 2009-08-21 Kl: 22:19:42 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer



hej! nu sitter jag i borås. kom hit vid halv nio. resan gick bra, men det spöööregnar verkligen tvärs genom sverige! och feeta köer ur stokholm. oh sheit. alla djuren är med, och markus så nu har jag alla mina beloved runt mej <3
kände på eftermiddagen att jag var lite sträv i halsen. detta utvecklades, över en timme, till halsont från helvetet, svullna mandlar, hela halsen e tjock och det gör så ont att jag tror jag ska gå av mitt på halsen! va fan?
så nu ska jag gå och lägga mej. ta femtielva treo och hoppas på det bästa. jag skriver mer imorgon!!
go natt alla gulliga läsare!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: