oh my i'm the fukking partygirl!

     Publicerat: 2009-08-15 Kl: 01:28:02 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer



såhär långt var jag med denna utekväll. det är bara att konstatera. jag är ingen parytprisse, och gör folk en tjänt genom att gå hem helt enkelt. jamenar. förfest är alltid kul, man kan prata om allt möjligt och självklart är det kul at träffa gammla vänner! frida har jag inte sett på flera år lixåm! superkul. men sedan kommer det stora gisslet. man ska ut på krogen. idag styrdes kosan mot soap bar. birgerjarlsgatan. ja jag kände ju direkt, bara på adressen att döma att nu blirre kämpigt här. har en trevlig tur dit. åså ser jag stället och drabbas av små-panik. nu måste jag bita ihop. ta det för vad det är. le. ha kul. kommer in. sex laxar i en laxask. nej jag menar hundra laxar i en laxask. man kan inte röra sej. får stå som en jävla pinne rakt upp och ner. musiken är så hög så man kan inte prata med den brevid. inte ens med sej själv. försöker sej fram mot baren. men hindras av tanken på hur dyrt det är. vem vill ge en bar hundra spänn i vinst på en jävla drink som nån finnig foundation-pryd person blandar till? nej tack. ikke. försöker att inte se allt för töntig och mongo ut. le sofia leee. smile! förutom trängsel, för hög musik, och ockerpris-drinkar finns ju ytterligare ett problem. den rådande köttmarknaden. förmodligen har jag lite väl cyniska glasögon, eller är ovanligt uppmärksam, men ärligt talat? killar och tjejjer stryker runt och spanar efter nattens kommande ligg. det är bara en flåsande tunga som fattas. hela jag drabbas av äckel. när sedan folkmassan börjar jubla och dansa hysteriskt över agnes låt release me, i remix-dance-version, rinner bägaren över. i'm out of here!
visst låter jag som den person som du bara måååste festa med nästa helg? you're wellcome.

nu är jag iaf hemma och jag hoppas dom andra har det roligt iaf! själv ligger jag nu i min goa säng! har gosat lite med katten som är vääärldens mysigaste och charmigaste haha. släppte ner henne på golvet i hallen och polly fick panik och sprang skrikandes in i sovrummet. ja hon är rädd för katter men talar helst inte högt om det.
nu ska jag iaf försöka sova! så vi hörs imårrn igen!


god natt!

Postat av: Frida & Riley

Hahaha! att du inte filmade pollys skenande =P jag hade gärna sett det!

2009-08-15 @ 11:47:45
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: