ny mobil beställd

     Publicerat: 2009-08-19 Kl: 20:41:49 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

eftersom markus skaffat en iphone, och således behövt byta från 3 till telia, efterson telia visst har bäst deal på iphonen, så har jag nu åxå skridit till verket. jag hade ju telia förr, och har alltid varit jättenöjd, men bytte till 3 för att kunna ringa gratis till markus och hem till mamma och pappa. dvs dom enda numren jag ringer. så nu har jag iaf åxå beställt ett nytt telia abonemang och denna rosa lilla telefon. valde den för att den han grymm kamera och det är det enda jag använder luren till frtm att ringa markus och mamma och pappa :P. så imårrn ska jag gå till 3 och säga upp det abonemanget iaf. telia är mycket bättre än 3 med tanke på teckningen. kostnadsmässigt blir det samma deal som mitt nuvarande abonemang, frtm att jag åxå ringer gratis till även papps mobil eftersom det är telia. aja det blir nog bra det här! :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: