moooot enköping

     Publicerat: 2009-08-30 Kl: 10:54:04 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer


hej hej! här ligger jag i sängen och slappar. ska strax gå upp och ta
ut hundarna på en promenad! och sedan, så ska vi åka till enköping
och hälsa på frida och riley! ska bli sååå kul, var flera veckor sedan
jag var där sist. så det ska bli kul och se dem igen, och riley lär ju ha
både växt och utvecklats massor! jätte spännande ska det bli iaf!
så nu ska jag sluta dega och göra lite nytta! ha en fin dag!

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vilket mysigt inlägg med bilden och allt! Hoppas dagen blev/blir kanonmysig!



Och tack snälla du för kommentaren inne hos mig!:))

2009-08-30 @ 11:44:53
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en härlig söndagskväll! Några speciella planer? =)

2009-08-30 @ 18:59:47
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: