min dag idag

     Publicerat: 2009-08-15 Kl: 19:15:42 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


ja.. då var snart helgdag nummer ett till ända. och vad har jag gjort idag då?  var ju uppe ganska tidigt. tog en långpromenad med vovvarna, dom fick bada lite men som vanligt var det ett jävvla liv på polly, så jag orkade inte så länge hehe. skönt väder har det iaf varit att promenera i! när jag kom hem så städade jag lite. katten hjälpte till på sitt egna lilla sätt. gud var katter är i vägen haha, mysig i all ära, men hundarna kan man ju säga till "gå och lägg er" och det går ju inte med katten.
nu på kvällen här, han hundarna fått vara i sovrummet med markus, och så har katten varit här med mej, och hon vill baaara ligga i knät, riktigt mysig är hon. inte enligt polly dock :P
dock har katten blivit lite risig i magen. min stooora mardröm. oh my oh my. hoppas det inte blir värre utan att det vänder. annars vet jag inte vad jag gör! haha jag är verkligen helt hysterisk övet det där.
tanken var väl att umgås med linda och gänget idag med, men nu blir jag hemma med katten. hade annars tänkt ge utgången en chans till men det känns inte helt ok nu... men dom klarar sej fint utan mej, tror folk har roligare om jag inte är med tillochmed.
nu ska jag tvätta sängkläder!
tjolahopp!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: