lunchblogg :)

     Publicerat: 2009-08-19 Kl: 12:36:34 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


då var det lunch då. snabb förmiddag kan man säga. var ju hos läkaren 9.30 i morses. såklart var knät avsvällt idag. sjukt typiskt, och inte alls förvånande. murpyhs lag? oh yeah. that fukking lag, alltid ett finget med i spelet.
nåja. vi gjorde inte så mycket. han frågade massa frågor, det mesta upprepning. kom iaf fram till att vi ska prova kortisoninjektion en gång till. sist var jag ju inte stilla 2 dygn efter injektionen, så han ville att vi provar nu, med en högre dos, och att jag vilar helt och hållet efteråt. så nu har jag tagit ledigt nästa fredag så jag bara kan åka hem och vila, och sedan vila över helgen. ser iiinte fram emot att vara inne och karva med kanylen i knäleden igen :( det var jätteotrevligt och gjorde jätteont. sedan ska vi ge det 2-3 veckor, och ser jag ingen förbättring ska han skicka en remiss till SÖS, till ortopeden där och då blir det artroskopi.
nu ska jag iaf knalla iväg ner till centrum och köpa mat!! ha en fin dag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: