jag ser ljus!

     Publicerat: 2009-08-24 Kl: 15:20:00 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jomenvisst! nu verkar det hända grejjer! plötsligt här under eftermiddagen när jag legat i sängen och trynat, började jag känna mej lite bättre. febern har vänt neråt, och halsen börjar kännas lite bättre. och nu känns det bättre och bättre hela tiden. så jag har ringt jobbet och sagt att jag kommer imårrn. ska få börja 16.30. börjar ju egentligen 14.30, men vill sova ut lite på morgonen, greppa om alla halmstrån som finns för att må så bra som möjligt helt enkelt. så jag hoppas detta är på riktigt, att jag verkligen håller på att bli frisk nu, men konsigt vore ju annat, eftersom jag ju äter antibiotika
weei!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: