hur ont kan man ha i en hals?

     Publicerat: 2009-08-22 Kl: 02:13:20 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

vad FAN är detta? jag har så ont i halsen att jag bara vill grina. har tagit flera treo, hjälper inte ett smack. jag har inte haft såhär ont i halsen sen jag hade hasfluss för några år sedan. men kan man få halsfluss över en timme eller två? fy fan. fryser gör jag åxå. kan verkligen inte sova. detta är helt sjukt! försöker dricka lite varmt vatten med honung, men kan knappt svälja :S är det såhär illa måste jag ju gå till doktorn. men hur kul är det att sitta på en akutmottagning på helgen? njaeh inte så. känns så futtigt åxå med halsont. men vi får väl se vart det bär helt enkelt. ush. ska gå och lägga mej igen. se om det går att få någon sömn. tveksamt.
over and out.
Postat av: Frida & Riley

Bafucin då ? Det brukar ju hjälpa mot svullna halsgroddar eller vad det heter.

2009-08-22 @ 10:57:09
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: