hårda bud i mellerud

     Publicerat: 2009-08-09 Kl: 19:24:49 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

Nu är vi tillbaka i sthlm, efter en rätt intensiv helg, med ca 85mil/12h bilkörning. aj min rygg. det är egentligen inte mycket längre än till borås, men tar ändå 1,5 timme längre tid pga att vägen inte är lika smidig. nåväl! vi åkte ju 7 igår morse, var framme vid halv ett. stannade inne i melleuds "centrum" (haha big biiig centrum) och hälsade på markus farmor, handlade lite och sedan åkte vi vidare ut till markus hus, där han är uppväxt. markus syster elise och hennes man och två barn, är i sverige nu två veckor, dom bor ju i england, så dom var där när vi kom. var jättekul att träffa dem igen, speciellt elise, för jag har faktiskt bara träffat henne en gång (tror jag? är det två?) och hon är himmla gullig =)
senare på kvällen kom markus mamma hem åxå, efter tre veckor i finland. hon visste inte att jag, markus, polly och bamse var där som hon blev ju såklart jätteglad :) så fick jag träffa hennes nya hund åxå, han är bara 6 månader, en springer spanielpojk som heter messi. mycket söt. tycker alla utom polly, som inte illar någon frtm bamse i princip :P
kvällen bestod väl utav grilla, öl och prat. fast jag dricker ju ingen öl, och engelsmännen tycker säkert jag är konstig hehe. jag grillade dock en fläskfilé som blev alldeles ypperlig!
vi åkte tillbaka vid lunchtid idag. var inte så mycket trafik som jag trodde att det skulle vara. skönt! men nu är jag riktigt slut i kroppen. det är helt klart skillnad på att åka bil, och köra bil när man ska långt :S
vi har varit och handlat lite och nu blir det bara att ta det lungt, och jag ska lägga mej tidigt. jobb imårrn igen. gäsp.


klicka för att se större, eller kolla in på min bilddagbok :)



Postat av: Frida & Riley

Låter som att ni haft det supermysigt =)

2009-08-10 @ 11:14:47
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: