flåsa räv?

     Publicerat: 2009-08-12 Kl: 19:16:52 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

nu har vi varit ute och lekt. bamse och jag. polly och sej själv. jag och bamse har kastat bollen ca 35ggr, och han har sprungit och hämtat den, och lämnat den lika entusiastiskt, gång på gång på gång. och han blir såklart supertrött, och flåsar som aldrig förr. han har motionerat, kämpat, blivit trött. på riktigt. polly å andra sidan. han skuttat runt lite för sej själv med sin boll, slitit den i stycken, små bitar. molekyler. skällt lite. och nu när vi är inne, är dom lika flåsiga. haha. men hur trött kan polly vara på en skala? på riktigt? det är som att hon fejk-flåsar. "ojojoj vad trött jag är.. puh, det var en riktig pärs!" medans bamse ligger vid vattenskålen och tittar i kors. ja härregud.


oh my det var ett tufft lek-pass matte! (? hehe)


bamse - med rätt att flåsa!

dom är för underbara.
Postat av: Therese

haha, sötnötter

2009-08-13 @ 09:46:38
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: