fast i borås

     Publicerat: 2009-08-23 Kl: 19:27:29 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer



jahapp. det blev för markus att ta tåget till stockholm. jag kan helt enkelt inte köra upp till sthlm i det här skicket. förlåt markus och förlåt jobbet, det kommer bli tufft imårrn är jag rädd :/ har suttit på akuten halva eftermiddagen. fick en tid 13.00. läkaren kom in 30 min senanre (yeah) kände på halsen tittade ner, konstaterade att han skulle skicka in sköterskan för att ta prover, både ur halsen och sänkan. hon kom efter ytterligare 20min. sedan skickades jag ut i väntrummet i 30-40min och sedan fick jag komma in på rummet igen. vänta på läkaren. igen. i 30 min. jag gick ut i korridoren, nappade tag i min journal och provsvar och kunde se att jag hade 0 på steptokocker (w00th?) och 85(!) i sänka. sedan kom läkaren. han sa att bakt.provet måste blivit fel, för att han kunde ju se i halsen hur jävligt det ser ut. du får penicillin. att ha en sänka på 85 (normalt runt 8-9) talar ju åxå det sitt tydliga språk att jag har en rejäl infektion. hämtade ut antibiotika och tog mitt första piller där, rakt upp å ner i kön, haffade åt mej en dricka ur kylen att svälja ner med. nu kan det ta 2-3 dagar innan jag känner att det börjar verka. två till tre dagar? varför finns det inget mirakelpiller som verkar direkt :( tar sikte på att jobba tilsdag kväll, men jag får se imårrn hur det känns. måste först och främst orka med en bilkörning på 40mil. hoppas detta går över snart!
over and out från en krasslig
Postat av: Frida & Riley

Usch vad hemskt det låter. =( Bli bättre nu! =(

2009-08-23 @ 22:08:34
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: