day goes by

     Publicerat: 2009-08-01 Kl: 18:46:33 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer



hej hej. här sitter jag med stripigt hår och ingenting att göra. ska väl plocka fram lite mat om en stund. ska äta nachos med guacemole och salsa. smarrigt. och enkelt framförallt. markus är ju på den där festen så jag är ju ensam. eller det är ju jag och hundarna, så SÅ ensam är ja såklart inte :). har lagt om bamses sår igen, se okej ut. men ajajaj. tacka vet jag smärtlindring! så han traskar ju på ganska obemärkt nu, skönt det! dock blir det ju inga långpromenader... funderar på att ta en tur till frida och riley imorgon. egentligen känner jag att jag behöver spara lite på bensinen, vara en liten snålis, det kostar ju faktiskt å köra runt fram å tillbaka... men jag har verkligen inget att göra imårrn, och jag vill ju gärna träffa dom! vi får väl se, jag ska överlägga lite till, men det lutar åt det iaf :) Just nu håller jag på å tvättar frstn. sängkläderna var håriga de luxe :S men det är ju enkelt avhjälpt i tvätten det :) nej om man skulle fixa lite krubb!
hejsålång!





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: