ännu en dag i paradiset

     Publicerat: 2009-04-23 Kl: 20:00:10 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

jaha då var ännu en dag avklarad :)
har varit en bra dag på jobbet. mycket att göra som vanligt. fick båda mina foderleveranser åxå, både från hill's och eukanuba vilket innebär en hel jäkla massa säckar som ska bäras in.. det tar flera timmar, eftersom jag gör det själv, och eftersom man hela tiden måste sticka emellan med annat. alla har fullt upp lixåm. men men allt kom in iaf och min rygg värker lite lagom sådär.

jag slutade fem, men stannde till sex så kunde jag åka hem med mari. tjejjen som ska börja hos oss i början på maj var på besök på eftermiddagen så det var roligt att prata lite med henne. ska bli jättekul att hon börjar, dels för att vi behöver avlösning så det inte blir så stressigt hela tiden, men åxå för att det ska bli roligt att det kommer nån i MIN ålder :P hon verkar jättegullig och har en jättesöt liten mops, haha, ja så nu blir inte bamse ensam kille längre :)

pappa var på bilhallen i göteborg idag och kollade på bilen vi kikat ut på nätet. det är en skoda fabia från 2008, den var jättefin och pappa lyckades deala med fyra nya vinterdäck i priset :P ska fundera tills imårrn men jag ser inte varför vi inte ska ta den, så förmodligen åker pappa och skriver papper imårrn! fatta! en BIL! isåfall åker jag ner till borås nästa helg och hämtar den. helt otroligt, körkort och bil!!!!
ska bli jättekul på lördag att komma ut och köra lite på egen hand. se upp på vägarna säger jag bara :P

hettsade hem efter att mari släppt av mej, eftersom det, trodde jag, fanns en minimal chans att mitt körkort kommit idag. kommer hem. kollar posten. brev från transportstyrelsen.. spännande.. öppnar..  en fukking räkning! what? ska dom ha ännu mer pengar? 200 spänn till. "grattis til godkänt förarprov, avgift för fotografering 80kr, tillverkningsavgift 120kr" så 200 spänn till ska dom alltså krama ur mej innan jag får hem mitt kort. nåja vad har man för val...

på lunchen idag var det en representant från intervet, som tillverkar vacciner, hos oss och informerade om nya vaccin. det bästa med de sk. läkemedelsluncherna är att man får god mat :P speciellt bra idag eftersom jag hade med mej nudlar, men istället blev det då kycklingsallad med guacemole och göttigheter. egentligen hade jag beställt räksallad, men det var dill i den idag och det kan jag bara inte äta, ush, så jag och annika bytte sallad :)
innan maten tog jag ut hundarna på en busrunda i skogen, kastade lite pinne och gjorde av med lite energi.

nu ska jag kika lite på tv och plocka lite i köket. markus är inne i stan. hoppas han inte blir så sen...





Postat av: Therese

Hej! Vill du inte skriva utan kursivt? Tycker det är jättekul att läsa din blogg, men det blir svårläst när det är mycket kursiv text. ;) kram

2009-04-23 @ 20:42:38
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe, dom lämnar ett sista avtryck innan dom puttar ut dig på vägarna. ;)

2009-04-24 @ 08:17:13
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: