Trött tröttare tröttast....

     Publicerat: 2009-04-07 Kl: 22:53:27 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

Har varit en SJUKT stressig kväll på jobbet idag. my god :S Det var jättetight bokat.. först en halt stor schäfer... dvs sedering och röntgen, så långt allt lungt.. men en kvart efter att schäfern kommit innanför dörren, så kom nästa patient en stor blandras med hosta.. dvs röntgen och blodprov.. puh... för att sedan toppa den med en kräkhund... röntgen+blodprov, och alla på samma gång. stackarna fick vänta jättelänge, kunde ju inte göra annat än att ta en i taget :/. mitt i allt detta kom åxå en avlivning, och det kärvade med kanylen och tog tid men fick tillsist i den.. när man trodde man hade koll på läget kom en hel kull med valpar som skulle besiktigas och chippas+vaccineras vilket tar massa tid med alla papper som åxå ska fyllas i. ojojoj. men men allt blev gjort och alla var nöjda, men jag och karin klarade oss precis med näsan över vattenytan så att säga :D
det är helt klart kul när det är mycket och göra, men detta var väl bra, inte kul när man känner att patienterna måste vänta så länge, men dom förstod, dom såg nog hur jag kämpade :)
Vi fotade på jobbet igår, här e en bild på mej och en liten patient!



nu ska jag sova. detta har vart en lååång dag med teoriprov och den i särklass, utan konkurens, tuffaste och stressigaste jobbdagen sedan jag började för ett år sedan.
natti!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: