trött och ruinerad.

     Publicerat: 2009-04-27 Kl: 18:44:39 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

gääääääääsp. jag säger bara det. gäsp. jag är sjukt trött. dagen på jobbet har varit stressig som sjutton, men dock har dagen gått väldigt fort. alltid något. mari har semester nu eftersom hennes tik mandy fått sin valpkull, så jag och annika kämpar på ensamma. såå det blir knappt att man hinner ta ett andetag emellan sakerna man gör. men men, nästa vecka börjar malin så då blir det lite lättare igen.
jag kommer nästan inte ihåg vad jag gjort på jobbet idag :P frtm att jag ätit mc donaldsmat som jobbet bjöd på. smaskigt!

nu har jag iallafall betalat min och markus tunisienresa! kul å punga ut över 10.000 :P men JAG hade ju sparat ihop mina slantar under ett halvår, men sedan fick jag ju lägga ut för min kära, eftersom han inte fått nån lön idag heller, hehe, men men jag får snart tillbaka hans halva av gigantsumman.

nu ska jag äta lite, och sitta och gäspa framför tvn resten av kvällen. det är inför eurovision song contest sedan, det ska jag garanterat se!

hejsålång!



*längta*

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: