teori teori teori teori... blöööö

     Publicerat: 2009-04-06 Kl: 21:26:45 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

Sitter och tragglar nu, fråga efter fråga, ser i kors snart. det är ju, på körskolans tester 70 frågor per test, det blir en del. har gjort både "sluttest" flera ggr och även "dina osedda frågor" där jag haft några få fel av 70...  så det måste ju anses som bra? provade en annan på tid åxå på nätet, full pott. jag HOPPAS detta pluggande räcker för att klara teoriprovet, annars måste ma ju va nått extraordinärt geni för fasen :S







Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: