söndagsmys

     Publicerat: 2009-04-26 Kl: 14:48:29 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

efter att vi lämnat bilen så tog vi en tur in till stan. man får passa på att vara ute i det fina vädret. jag tyckte vi skulle städa och tvätta, men ok, markus fick igenom sitt förslag, att slippa, denna gången, vi tar det nu när vi kommer hem istället :P
vi köpte sallad och wraps på sandys och promenerade bort till hummlegården (heter det nog) och slog oss ner i gräset bland alla solfreaks, haha, solen hinner knappt titta fram innan svenskarna slänger kläderna och ligger i bikinis och pressar mitt i stan. lustigt. maten var jättegod och det var riktigt mysigt att sitta där i solen.
jag orkade inte all min sallad, så jag lät hundarna få resten. haha, gissa om dom blev glada? polly åt med god aptit sålänge det fanns pasta, men bamse han tuggar ju lika glatt i sej tomater, gurka, sallad och persiljekvistar. han e tacksam han! medans bamse smaskade i sej de sista salladsbladen gick polly över på dressingbuttarna, helt ok, det är ju inte hon som bantar utan bamse, så sallad passar ju honom fint :P
sedan promenerade vi runt bland alla turister från östermalm, ner till strandvägen, och till gamla stan. mysigt. stockholm e ju väldigt fint, det ska man erkänna alltså. det är trevligt att bo i en stad där man kan åka in till stan och för varje gång gå och se på saker man inte set förut lixåm.
nu ska jag skaka sängkläder och städa. polly fäller något kopiös just nu :S. det har varit riktigt bra hela vintern, men nu fäller hon mer än någonsin. ja vad ska man göra mer än att städa, städa, städa.....
lite bilder från dagen. finns fler i min bilddagbok.



Postat av: Frida

Vilken supermysig dag ni haft =)

2009-04-26 @ 22:18:29
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: