pärleporten nästa?

     Publicerat: 2009-04-13 Kl: 21:05:10 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

kan jag ha drabbats av något ännu ikke kännt virus? nu har jag sökt runt på internet, och självklart så späs min oro på eftersom man snabbt får upp både cancer, hiv och borrelia osv osv...
men men, jag ska väl inte tråka ut bloggläsarna med detta, antalet läsare som är betydligt fler än vad jag trodde, nu när jag hittat att man kan se det :D
ska se på film nu, moreno och tystnanden, men tror jag har sett den förut. markus har åxå kommit hem så allt är som det ska. ska försöka sova tidigt så jag förhoppningsvis känner mej bättre imorgon, eftersom jag har körlektion klockan tio och då måste jag vara på topp! slutspurt nu, bara en vecka kvar till uppkörning!

god kväll!
Postat av: Frida

Det kommer att gå så bra! =D

Känns som att jag tjatar om det, men jag tror verkligen på det.

Och inte lär du dö av någonting innan det. Då får jag traska personligen till pärleporten och dra dig tillbaka!

2009-04-13 @ 21:43:04
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: