nöjd och glad

     Publicerat: 2009-04-22 Kl: 09:11:51 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

gooomorgon! åh vad jag har sovit gott i natt :) så härligt!
idag är jag ju ledig så ska passa på att ta det lite lugnt, men det är rätt mycket jag ska göra. jag måste städa och skaka sängkläderna, så det får bli sak ett att göra idag. sedan ska jag köpa ett kort till korgen jag gjorde till körskolan igår, å sedan ska jag ta mej till körskolan och ge presenten. täkte tajma å vara där nångång där jag vet rolle skiftar elev, så att han är där :)
och sedan ska jag bege med till bilhallen i haninge.
och jaa, sedan ska jag in till stan föör jag och markus ska ut och äta och fira körkortet idag =)
så nån vidare slappar dag blev det visst inte :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: