mjölk och skosnören

     Publicerat: 2009-04-27 Kl: 21:20:40 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

ibland händer det att man handlar sådär riktigt udda saker! pappa brukar säga det, när vi handlat ibland, och man ser på rullbandet att det är sådär riktigt udda grejjer, "mjölk och skosnören" hehe, och så kändes det verkligen nu när jag var ner till konsum för att handla tamponger. köpte även en burk barnmat, en negerboll och topps. lixåm fyra konstiga saker att handla tillsammans :P



nu ska jag faktiskt lägga mej, är supertrött efter dagens arbetsdag, och har ont i varenda led i hela kroppen av nån anledning :S. imorgon ska jag ta morgonturen till farsta och hämta mitt KÖRKORT på posten! sedan, om det är fint väder, åker jag och hundarna in till stan och äter lunch med markus, sedan lär det väl bära av mot jobbet. hejsålång!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: