kunglig middag

     Publicerat: 2009-04-22 Kl: 20:12:00 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer



*rap* nu har vi varit inne i stan på saddle & sabre och ätit gott. vi fick pengar av markus mamma att gå ut och äta för att fira körkortet. jag unnade mej idag denna fantastiska rätt, bisonentrecote med guacemole, stuvad majs (sjuuukt gott) och klyftpotatis. eller klyftpotatisen hörde till markus baconburgare, och till min mat var det egentligen nån potatisgrejj som såg ut som en stor muffin, men vi bytte, för jag gillar klyftisar bättre :D bara MIN rätt går på 399:-, men det var jag väl värd, eller hur? ;P
har hyrt en bil nu med, från lördag kl 11 till söndag kl 11. haha gud. jag ska alltså ut och köra! först ska vi köra runt lite här hemma, sedan ska vi köra fram och tillbaka till mitt jobb och sedan ska jag anta en riktig utmaning, köra genom hela stan och ut till drottningholm, har en där som ska prova min sadel :P
hejsålänge!

Postat av: Frida

Hehe, var ingen dålig middag inte. ^^

2009-04-22 @ 21:41:30
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: