hemma bäst

     Publicerat: 2009-04-14 Kl: 22:55:32 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

då var man hemma efter en riktigt tung jobbkväll. not. tillskillnad från förra tisdagen, då jag jobbade halft ihjäl mej, så var denna hur lugn som helst. då blir det lite ensammt, när man inte har fullt upp. men men jag ska inte klaga. kan inte klaga både när det är mycket och när det är lite :P men lagom är ju att föredra.
åkte från ett mulet farsta ut till riktigt sooligt värmdö, underbart väder asså.
imorgon ska jag iväg dårå på anestesikursen. ska ta pendeln till märsta och därifrån åka ed en annan tjejj som ska på samma kurs, ut till stället som kursen e på. toppen.
nu ska jag soooova! hej hej!

   

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: