härliga lunch!

     Publicerat: 2009-04-24 Kl: 12:59:56 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

sitter på jobbet och har precis kommit in från lunchen. satte mej nere i gustavsbergs centrum på en uteservering och förtärde lite onyttig kebab (var det det jag aldrig mera skulle äta frstn?) hundarna la sej i solen och gottade sej! nu måste jag återgå till arbetet, så det får bli ett längre inlägg när jag kommer hem!
hej hej!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: