gooomårrån gomårrån

     Publicerat: 2009-04-19 Kl: 10:50:52 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

alltså helgen är en fantastisk uppfinning! inte för att jag inte trivs på mitt jobb, jag snarare älskar det, men jag tror att hur mycket man är gillar sitt jobb så är ändå helgerna det bästa som finns på veckan, ledig, sooova, underbart. jag tycker ju att helg och vardag borde byta plats. så man hade två dagar arbete och 5 dagar helg, det hade verkligen varit något det!
jag har ännu inte stigit upp ur sängen, utan har legat här och degat en stund och surfat runt på nätet. det är superfint väder ute så jag ska ta en långpromenad med hundarna nu på dagen.
såå nu börjar det väl bli dax att pallra sej uppåt. funderar på att gå förbi farsta och apoteket, botanisera lite bland pillren och se om man kan hitta något fynd :P (jag älskar apoteket)

dax at påbörja dagen! hejsålång!
Postat av: Frida

Haha, vilket roligt shoppingställe =P

2009-04-19 @ 13:27:37
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: