GODKÄND!

     Publicerat: 2009-04-07 Kl: 13:42:58 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

sådär ja! de gick ju bra!
var inte speciellt nervös före, kände mej gaaanska säker iaf på att det skulle gå bra om ja inte drabbades av totalt hjärnsläpp då.
när jag kom dit skulle man först fotas. satte mej i en sån där automat och följde instruktionerna. haha man får verkligen en sån där "snart fängelse look" på sånna kort :P 

 

valde dock inte detta utan nästa som togs, såg inte riktigt lika förskräckt ut på det :P

Sedan fick jag sitta och vänta i nästan 30min innan provet, passade på att ögna lite  i boken, lika bra å träna lite extra när tiden finns lixåm.... först då började nervositeten göra sej påminnd, höll nästan på att spy där på bänken hehe...
sedan fick vi komma in i salen. tog en dator längst bak, lugn å ro där...
nu kom ju nervositeten som nån jäkla attack, och när ja tryckte igång provet så var ja svimmfärdig haha. men sedan avtog nervositeten direkt. frågorna var inte speciellt svåra, gick snabbt att svara på dom 70 frågor som var. när jag var klar så kollade jag igenom alla frågor igen, lika bra att vara noga så man inte missar pga att man kryssat fel ruta eller kanske läst slarvigt.
sedan var det dax att trycka på rätta knappen, men käde mej rätt säker på att det gått bra. man behöver ju bara 52p av 65p. det är 70 frågor men 5 av dem är kontrollfrågor och där räknas inte resultatet och dom räknas inte i bedömning eller så... man vet dock inte vilka av alla frågor som är just dom fem.
nåja!
fick iaf 62p av 65p. gött! då är den biten avklarad! då är det bara det värsta kvar hehe. uppkörningen.




nu ska jag käka lite och bege mej mot jobbet. jobbar ju kväll idag. karin är tillbaka och det är roligt tisdagkvällarna som karin jobbar, dvs varannan tisdag, e dom roligaste jobbdagarna tycker jag, då e de bara hon å ja å de e trevligt :)

hejsålång!
Postat av: Stephanie

Shit, snart har du ditt körkort! =D

2009-04-07 @ 16:55:19
Postat av: Therese

Visste väl att det skulle vara en baggis. ;)

2009-04-08 @ 09:00:19
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: