glad påsk!

     Publicerat: 2009-04-11 Kl: 13:51:05 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

Började morgonen ganska tidigt.. har sovit i köket/vardagsrummet på madrass eftersom mamma och pappa fått låna sängen. solen skiner ju in tiiidigt så det är omöjligt att sova, plus att mamma vankar runt som en osalig ande i ottan för hon inte kan sova längre :P
så vi var uppe tidigt och satte oss ute på uteplatsen i solen och njöt :)
plockade faktiskt lite miniminimaskrosblad till masvinen idag och även några tappra grässtrån, lyckan var total i buren! dessutom har jag trimmat ner bamse, så nu är han vårfin! polly tar jag nog i morgon.

efter en go promenad i solen så satte vi oss i bilen och styrde kosan mot autoforum i haninge för att se om bilhandlaren var öppet, för att kika på bil... jag tyckte ju att det borde vara öppet idag det är faktiskt vanligt lördag, men ikke! det var stängt.. closed.. typiskt.. så det var bara att vända. nästa anhalt var södra ängby, eftersom mamma och pappa ville kika på ett område där som bara består utav funkishus. så det bar iväg genom hela jäkla stan och ut mot vällingbyhållet, och kika på dom där husen.


nu är vi hemma och har åxå varit och handlat. hundarna har ått varsitt märgben, gissa lyckan! iaf från bamses sida. dom har aldrig fått märgben förut, så först såg dom lite förundrade ut, men bamse fattade snabbt galoppen och ligger i skrivande stund här på gräsmattan och gnager i ren lycka :D
polly därimot fattar inte alls vad hon ska göra med den här konstiga saken. "öh? kan jag inte få ett riktigt ben, sånt med knutar på sidorna?" :P men nu ligger hon iaf och slickar lite halvhjärtat på det. råa märgben lixåm, hon borde ju bli som besatt :P

 
Postat av: Frida

Låter som en helmysig lördag! vad härligt ni har det! =D

2009-04-11 @ 20:15:11
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: