förbannade nervositet

     Publicerat: 2009-04-11 Kl: 23:15:16 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

nu har jag varit konstant nervös i kroppen i över två månader. varför? kommande uppkörning. gaaah, och nu närmar det sej verkligen... jag kommer sitta där i den där jävla bilen och genomgå detta. HUR FAN klarar man en uppkörning? det känns ju som en omöjlig uppgift att fixa en hel uppkörning utan att kontrollgubben kommer "haHA en miss, RIDÅ!" eller? klart det kommer ske nån incident under hela den tiden som gör att man kuggar? :S
sitter och läser om folks uppkörningar, och en del kuggar för riktigt små saker, dock vågar jag påstå att det kanske inte var riktigt SÅ små saker, hmms, förmodligen hade vägverketgubben en annan syn på saken...
ush.. jag vill verkligen inte genomgå detta. tänk om ja spyr av nervositet rakt ut över ratten?
MEN JAG VILL HA MITT KÖRKORT!
man får bita ihop, och göra sitt bästa.. måste vara lugn, inte stressa, verkligen se mej omkring hela tiden, hålla en bra anpassad hastighet, inte glömma att titta i alla speglar före jag blinkar osv... nej fy. och jag blir helt nojjig och kan knappt fatta att jag fanimej kommer sitta där med den där vägverketgubben och köra upp. och hur kommer det sluta? TÄNK om jag klarar det?? gud. men ja.. så nära.. men SÅ långt borta ändå.
tiden lär ge mej svar. bara en dryg vecka kvar...
Postat av: Frida

Vi håller alla tummar och tassar för dig här! =)

Du måste ju ha körkort i sommar så att du kan komma och hälsa på och bada med hundarna tillsammans med oss! <3

2009-04-12 @ 09:41:06
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: Therese

Ta det lugnt bara. Tala om för läraren att du är nervös, och som sagt, ta-det-lugnt! =)

2009-04-13 @ 10:48:48
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: