ett dopp bland isbjörnar? trevligt!

     Publicerat: 2009-04-12 Kl: 16:33:47 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jag hade velat se när denna kvinnan hoppade ut bland isbjörnarna med ett "jippii" haha en syn som nog inte gått av för hackor.
gode gud så mycket botteskrap till folk det finns kolla själva.

Nu har jag sovit lite, varit på promenad med hundarna och handlat, nu ska jag fortsätta se på greys anatomy.
"the only thing you people can think about is how to get in to somebodys pants! you're nasty! that's why you got syfilis!"


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: